چقدر از فواید پاکسازی پوست صورت اطلاع دارید؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 12 دی 1401
بازدید : 563
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

مزایای سفید کردن پوست موضوعی است که امروز به تفصیل به آن خواهیم پرداخت. پوست به عنوان اولین و مهمترین سد دفاعی بدن در برابر حمله و تهاجم انواع عوامل خارجی (بیماری زا و غیر بیماریزا) باید به درستی محافظت و مراقبت شود. بدون پوست سالم، نه تنها زیبایی وجود ندارد، بلکه بدن نمی تواند مقاومت کافی در برابر بیماری ها و ویروس ها از خود نشان دهد.
اگر بخواهیم پاکسازی پوست را تعریف کنیم باید بگوییم که این فرآیند ترکیبی از اعمالی است که در نهایت 3 هدف دارد. یعنی با کمک روش های مختلف پاکسازی می توانیم به 3 هدف اصلی دست یابیم که عبارتند از حذف سلول های مرده پوست، رفع چربی و آلودگی های محیطی از روی صورت و تغذیه و آبرسانی به پوست.


https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/


مراحل پاکسازی پوست برای دریافت مزایای پاکسازی پوست
گفتیم که نظافت 3 هدف اصلی دارد. با انجام اقدامات صحیح و علمی زیر نظر متخصص به راحتی می توانید به این 3 هدف دست یابید. دستیابی به این 3 هدف می تواند پوستی سالم، شفاف، زیبا و بدون چین و چروک را برای شما تضمین کند.
مرحله اول نظافت
اولین قدم برای پاکسازی پوست، لایه برداری و حذف سلول های مرده از اپیدرم است. سلول های پوست دائما در حال تکثیر و تقسیم هستند. به عبارت دیگر، سلول های پوست به طور مداوم در حال مرگ هستند و سلول های جدید جایگزین می شوند. سلول های مرده پوست باید از روی پوست پاک شوند. با لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده، سلول های زیرین تجدید شده و پوست شفاف تر و روشن تر می شود.
مرحله دوم نظافت
یکی از فواید پاکسازی پوست در مرحله دوم حذف سبوم و آلاینده های محیطی است که به مرور زمان در سطح پوست جمع شده و باعث ایجاد آکنه و جوش می شود. به طور معمول چربی در پوست وجود دارد، اما زمانی که میزان چربی در پوست افزایش می یابد و تجمع می یابد، منافذ پوست را مسدود می کند. منافذ مسدود شده نیز باعث ایجاد آکنه و التهاب در پوست می شود. یک اسکراب یا لایه بردار به راحتی می تواند سبوم اضافی را از بین ببرد.
مرحله سوم پاکسازی
یکی دیگر از مزایای پاکسازی پوست این است که پس از پاکسازی چربی ها و سلول های مرده، می توان با آبرسانی و تغذیه مناسب، خون رسانی به پوست را افزایش داد. با کمک آبرسانی و ماساژ پوست می توانید رنگ، درخشندگی و استحکام پوست خود را تضمین کنید.


روش های پاکسازی پوست چیست؟
پاکسازی پوست می تواند انواع آکنه و جوش ها را از بین ببرد، خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست را بهبود بخشد و پوست را جوان و شاداب، درخشان و صاف نشان دهد. روش های تمیز کردن متفاوت است. معمولاً می‌توانیم آن را در خانه یا با روش‌های بالینی پاک کنیم. با این حال، قطعا تفاوت هایی بین این دو روش و نتایج نهایی وجود خواهد داشت.
روش های پاکسازی پوست خانگی
1) اگر می خواهید پوست خود را در خانه تمیز کنید، ابتدا باید به فکر یک پاک کننده خوب باشید. به این ترتیب مواد شوینده انتخابی را بمالید و با حرکات دایره ای ماساژ دهید. با این پاک کننده می توانید چربی سطح پوست خود را کنترل کنید.
روش های مراقبت از پوست در منزل
۲) محصولات مراقبت از پوست وجود دارند که به عنوان لایه بردار عمل می کنند و می توانند سلول های مرده و سبوم را به طور کامل از پوست پاک کنند. به یاد داشته باشید، هرچه با دقت بیشتری لایه برداری کنید، پوست شما شفاف تر و روشن تر می شود.
3) در مرحله سوم پاکسازی پوست باید از مرطوب کننده به صورت سوختگی استفاده کنید. این عمل باعث می شود رطوبت مورد نیاز پوست در این مرحله تامین شود و از خشکی صورت کاسته شود.
4) در این مرحله باید از ماسک صورت استفاده کنید. ماسک های خاصی در بازار وجود دارد که می تواند در این مرحله پوست را تغذیه و مرطوب کند. البته به یاد داشته باشید که انواع مختلفی از ماسک های صورت در بازار وجود دارد. هنگام خرید ماسک به نوع پوست خود توجه ویژه ای داشته باشید.
5) یکی از فواید پاکسازی پوست در این مرحله این است که با کمک تونرها می توانیم PH پوست را متعادل کنیم. همچنین، تونرها برای باز کردن منافذ پوست، آبرسانی به پوست و شاداب نگه داشتن پوست کار می کنند.
۶) سعی کنید در مرحله آخر از مرطوب کننده ها استفاده کنید. همه ما با کرم های آرایشی آشنا هستیم. در نهایت توصیه ما این است که هر کرم و ماسکی را با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید.


روش های بالینی پاکسازی پوست / تفاوت بین پاکسازی و پاکسازی صورت
مزایای پاکسازی پوست به روش بالینی می تواند بیشتر از روش های مراقبت در منزل و زیبایی باشد. روش های پزشکی می توانند به سرعت نتایج را نشان دهند. در این بخش به بررسی چند روش تمیز کردن بالینی می پردازیم:
اما تفاوت بین پاکسازی و پاکسازی صورت چیست؟
تفاوت بین درمان صورت و پاکسازی صورت
1) روش صورت که یکی از مهم ترین و موثرترین روش های پاکسازی بالینی است. در این روش پوست به طور کامل از انواع چربی ها، مواد زائد و باکتری ها پاک می شود و خون رسانی به پوست را افزایش می دهد. به این ترتیب پوست هیدراته می شود و مواد مغذی به راحتی به سلول های پوست می رسد.
۲) پاکسازی پوست با کمک نور لیزر نیز امکان پذیر است. نور لیزر پروتئینی به نام کلاژن را فعال می کند که به طور طبیعی در سلول های پوست وجود دارد و تولید کلاژن افزایش می یابد. کلاژن باعث انعطاف پذیری پوست می شود و از ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری می کند. علاوه بر این، این روش می تواند منافذ پوست را سفت کند، آکنه پوست را از بین ببرد و چین و چروک های پوست را کاهش دهد.
3) میکرودرم ابریژن یک روش بالینی است که لایه برداری موثر پوست را انجام می دهد. این روش ممکن است حالت درمانی داشته باشد. به عنوان مثال، این روش برای لکه های پوستی مربوط به قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا اسکار پوست توصیه می شود.
4) پاکسازی پوست با فرآیند میکرونیدلینگ با افزایش تولید کلاژن و فیبروپلاست به داشتن پوست جدید سالم کمک می کند. این روش برای از بین بردن لکه های پوستی، جای زخم های پوستی، ترک های پوستی و چین و چروک ها استفاده می شود.


پاکسازی پوست صورت به انواع ابزار و مواد نیاز دارد
دو وسیله مهم و مهم که فواید پاکسازی پوست را چند برابر می کنند، میکرودرم ابریژن و پاک کننده پوست هستند. با میکرودرم ابریژن به راحتی می توانید سلول های مرده پوست را از بین ببرید و پوست خود را جوان کنید.
اسکراب پوست همچنین تمام چربی، آلودگی و سلول های مرده را از بین می برد. فقط باید توجه داشته باشید که برای استفاده از اسکرابر صفحه باید پوست شما مرطوب باشد. اکثر افرادی که پوستی سالم، زیبا و درخشان دارند، بدون شک صاحب یکی از این دستگاه های شستشوی صفحه نمایش هستند.
آیا پاکسازی پوست محدودیت سنی دارد؟
فواید پاکسازی پوست بسیار زیاد است. به طور کلی، افراد بالای 24 سال می توانند فرآیندهای مربوط به پاکسازی پوست را شروع کنند. روش هایی مانند تابش لیزر را می توان در سنین پایین تر مورد استفاده قرار داد. به عنوان مثال با کمک لیزر می توانید از جوانی یا بیست سالگی از پوست خود مراقبت کنید.
اما اگر می خواهید لکه ها یا کک و مک های پوست خود را از بین ببرید باید از سن 40 سالگی این کار را انجام دهید.

دکتر حبشی
پرسش و پاسخ در مورد فواید پاکسازی پوست:
مزایای پاکسازی صورت در کلینیک یا خانه؟
تجهیزات مورد استفاده در کلینیک مشخصا بسیار پیشرفته هستند و پاکسازی زیر نظر پزشک انجام می شود که باعث افزایش مزایای پاکسازی پوست می شود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com